Sunday, March 27

Dont be a stupid girl :)



Abaikan gambar diatas. Haha :D *saje letak. gambar nie lawo

Well hello there world ;) Just a quick update here. I dont know why now teenagers always do something stupid like menoreh getah, eh salah! menoreh tangan. Haha :D *my bad Yayayaa, aku tahu kau sayangg sangat pakwe kau tapi takkan lah sampai kau sanggup toreh tangan sendiri? Kau tak rase bersalah terhadap diri sendiri ke? Kau tak rasa ke masa kau toreh tangan tu, kau nie sebenarnya bangang? hmm (--')

Letme just give you an example:

.
.
.
Kau tengok! kau tengok! Haih~ =.=''

Korang tengok ahh, toreh guna pisau bagai sume. Aku kena jarum siket pon dah rase sakit Nauzubillah. Haha :P Aku bukan lah nak cakap apekan, even kau sayang bf tercinta korang tu takpayah lah buat benda bodoh macam nie. Korang engat kalau korang toreh-menoreh tangan tu bf kau suka? korang engat korang kekal sampai kawen ke kalau korang buat camnie hah?! Sedangkan orang yang dah kawin tu pon boleh bercerai nie kan lagi cinta monyet cam korang. Hey, wake uplah! you all just only thirteen, you all just too young to do all this stupid things =.=' 

Aku pon sedih gak tengok bebudak yang suka toreh name bf dorang kat lengan nie. Kau tahu sebab apa aku sedih? Sebab dorang nie takdak akai, lepastu mungkin dorang nie ada mentality ill siket kot. Haha :D Haih, aku harap sape sape yang buat benda bodoh cepatlah tebukak hati dia. :)

Till then, Assalamualaikum :) Love you guys. Bubyeee <3

1 comment:

© 2011-All Rights Reserved by Seniko.