Friday, March 4

Berlari ke langit.

So, hari sabtu lepas ade sportsday kat sekolah kiteorang. Patutnya aku apdet belogg nie hari ahad, korang nak kate lame ke loser ke ape ke, lantak ko bukan salah aku tak apdet  tapi disebabkan cammy aku nie menggunakan card reader dan bukannnya usb *damnn stupid cammy! !@#$%^&*()  jadi aku terpakse aaa tunggu lame sekolah bukak sebab nak pinjam kat kawan aku punye card reader pulakk. Haihh~ so aku malas nak gaduh pasal kad reader sebab naty aku rase nak makan kad reader tu dengan mulut aku nie =.=' rtr



Double Dutch <3 
Pepagi dah makan eskem.

Nurzulaika Zainal Abidin. Miss her ;(

Ape pandang2? jum pegi padang pulak. hehe.




tadaaaaa ~



Bedoo Sparrow 
jack sparrow lahh ! hahaha . cool 


yeayy, suke umah hijau !
The Winner 2011 .



Check this out ! :)





dah malas nak type bla bla bla ,
tgk tu penat berlari *kononnye .
hahaha . 
ty sudi bce entry yg membosan kan nih :)
have a nice dayy *ttbe jek

No comments:

Post a Comment

© 2011-All Rights Reserved by Seniko.